26 timmar med 4 barnbarnđŸ„°

PĂ„ eget bevĂ„g kĂ€nde jag att jag behöver ett kĂ€rleksfullt kaos runt mig sĂ„ att jag slipper tĂ€nka pĂ„ allt elĂ€nde och oro för Daniel men jag kanske inte visste riktigt vad jag gav mig in pĂ„đŸ˜‚ alla var sĂ„ glada nĂ€r jag hĂ€mtade alla igĂ„r kl 15 pĂ„ förskolorna och vi hade en toppenmysig kvĂ€ll, bĂ€ddade Ă„t alla i vardagsrummet och de mindre somnade Ă€ndĂ„ 20.30, Maybel lite senare och jag sist! Clara vaknade 06.00 och vĂ€ckte alla 06.45 sĂ„ det blev en lĂ„ng dag idag innan mammorna kom 16.30/17.00! Charlie och Milton hade det kĂ€mpigt idag med att hĂ„lla humöret upp och att va sams men pĂ„ det hela sĂ„ gick det jĂ€ttebra ❀ vi spelade spel, lekte, gjorde pĂ„skpyssla, gick till Tegskyrkan och hade det toppen, underbart att de tycker om varandra sĂ„ mycke men nu Ă€r vi gamlingar trötta - skönt att det Ă€r fredagđŸ™đŸŒ
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0