Veckan som gått✅

Vårvintern är här med blandat väder och snön smälter med rekordfart men vi har mycke som ska bort och det som göms i snö kommer upp i tö och då all denna hundskit som vissa hundägare lämnat, så sjukt irriterande 😡 jag tror att min man tyvärr har bidragit till några högar som jag ska otroligt mycke över😥 vi har jobbat på som vanligt i veckan och mycke har det varit  men jag har också flugit fram och tillbaka till böleäng för att hjälpa till med att fortsätta saneringen mot fläskängrarna😬 julia och jag gjorde en insats i förrådet och uterummet i lördags men emily vågade sig också dit och vi rensade rejält🤗
(null)
 Charlie tog det lugnt med sin nya nalle som han fått av Lena och Anna❤️
Jag och emily tog en mysig eftermiddag på IKEA i tisdags, så mysigt vi hade och Clara hade lika kul som att hon hade varit på Leos lekland😍
(null)

(null)

(null)
Mitt fynd på Ikea var en liten hylla för balkongen med plastblommor💓
(null)

Hade köpt ett klädpaket till Maybel så jag passade på att åka förbi dem i veckan också på ett litet morgonmöte❤️
(null)

(null)

I onsdags var jag och Per till Luleå tur och retur för att hälsa på en klient och sedan stod ridning på agendan, så underbart att ha en kväll/aktivitet som bara är MIN🥰🐴
Äntligen var veckan slut och vi avnjöt en sagolik frukost på lördag (vi fortsätter med samma mathållning på veckorna och unnar oss på helgen, viktresan fortsätter💪)
(null)

Innan jag å Julia åkte till emily så var jag till Håknäs med ett nytthundgäng, svårt underlag att va på men så kul för hundarna och Maja var verkligen populär bland killarna😅🐶💓
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
 Söndag var en vilodag men vi tog en långpromenad, så skönt🥰 
Idag måndag så har vi varit med P 1800 till Däckia så att den fick nya däck men vi råkade få soppatorsk efter vägen, tur att jag körde volvon bakom😅 Idag var också Anticimex på Bigarråvägen och de lämnade medel att bespruta huset med så emily och barnen kom hit och sover över❤️ Clara har verklugen blivit bästis med hundarna och de med henne, det fantastiska är att Clara gillar Maja böst och Maybel älskar Vera så jag har världens bästa hundskötare❤️❤️🐶🐶 jag och Clara gick ut med hundarna efter middagen och passade på att leka på baksidan - så kul och hon är världens busunge nu med glimten i ögat hela tiden🥰
(null)
Idag fyller också min fina vän Eva 63 år och då ska hon också få ett collage, grattis🥳
(null)
Nu kämpar vi på resten av veckan, jag ska till sjukgymnasten imorgon för det måste va något fel i mitt knä som inte läkt på ett halvår😬🤔 
Puss å kram 💋 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0