Stugmys💓

Äntligen en helg i stugan, sĂ„ skönt att byta miljö och hundarna var överlyckliga Ă€ven om Maja blir lite extra nervös dĂ„ hon mĂ„ste hĂ„lla koll pĂ„ ALlT genom de stora fönstren😳😅🐕 vi fortsĂ€tter med nyttiga matrĂ€tter men daniel r hĂ€r och han hade köpt lösgodis sĂ„ jag unnande mig 6 bitar och de var ljuvligađŸ€©
(null)

(null)

Under veckan har Pers syster Karin blivi mormor till en liten Melker pĂ„ mamma Sophies födelsedag❀ jag red Ina Pihl igen, Ă€lskar onsdagar dĂ„ jag fĂ„r vara sjĂ€lv med mina vĂ€nner Ă„ hĂ€starnađŸ„°
(null)

(null)

(null)

Lillebror Putte som badar minst en gĂ„ng per mĂ„nad Ă„ret runt mĂ„ste fĂ„ heder och utrymme hĂ€r samt gulligaste bilden pĂ„ Razzel - köpte en sĂ„n hĂ€r bĂ€dd till mina pĂ€lsklingar men den passade inte mina gullisar🐕🐕
(null)

(null)

IkvĂ€ll börjar mitt favoritprogram Lets Dance (sĂ„g inte förra sĂ€songen🙄) men nu Ă€r Carola med och det fĂ„r inte missasđŸ€©
(null)
Ha en fin lördag❀
(null)


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0