Sportlov!

Ja den här veckan är det sportlov här i Norrland, nu påverkar ju inte det oss men det väcker ändå minnen från sin egen barndom och när barnen var små! Mitt sportlov i år innebar massor av jobb, Per har typ återigen full vecka, mamma är nervös över när hon ska få sin vaccination 🦠och som grädde på moset har emily hittat fläskängrar🪲 i huset😅 det var lite mycke men det jag verkligen ville prioritera var Emily, barnen och att städa ut krypen ur hennes hus och det fixade vi💪🪣🧹🧼🧺
(null)
Hinner alltid ut med hundarna och startade veckan på söndag med hundträning på Gammlia och sedan en blåsig promenad i skogen 💨🐶🐶
(null)
Fick också världens godaste frukost som vi längtat efter så mycket🥰
(null)
Mitt liv består av så mycket men för att hitta balans mellan allt jag vill göra så måste jag få va i skog och natur med mina fyrbenta bästisar och promenera! Det är lite glädjande störande för mig att Per nu också vill ut och gå då jag egentligen vill filosofera på egen hand men jag försöker hitta en väg till både och🤔💓
(null)

På tal om promenader så efter städning och röjning med Emily så tog jag barnen och hundarna ut på promenad i veckan och det är så mysigt att gå som stolt mormor till mina juveler Clara och Charlie, de gör mitt liv komplett och lyckan är att komma hem till dem och Clara blir överlycklig att se mig❤️ nu blir hon också så glad att se hundarna och är ganska bestämd mot dem vilket är toppen, de klarar det och är världens bästa hundar med barn🤩
(null)

(null)

(null)

(null)
På morgonen onsdag den 10/3 var det kallt men mitt på dagen var det skönt ute igen så jag gick inte i den kylan med barnen😅
(null)
Var till täfteå och trimmade Maja och hämtade det här babygymmet hos Petra (Erik och Ulrikas dotter) och det var ju såklart till Charlie men Clara tyckte det var såååååå mysigt💓
Jag var också på tur till en klient flickvän och hämtade kläder och på väg hem var det en magisk solnedgång där det såg ut som att himlen brann 🔥 
(null)

(null)

Nu har mamma fått sin första spruta mot covid-19 och det känns fantastiskt skönt, jag har dessvärre ont i halsen idag och undrar om jag måste ta ett test men jag får se hur jag mårnimorgon, nu säger vi 😴 
(null)

Maybels morfar är uppe den här veckan så vi har inte setts men jag fick den här fina bilden på min stora älsklingsflicka💓
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0