Mina gullisar🐕🐕💓

Vera är ju den mest fantastiska hunden man kan tänka sig, cool i alla lägen och så kärleksfull mot all men framför allt mot mig❤️ Hon är min allra bästa vän🥰 jag blir nästan nästan aldrig arg på henne heller och det behövs ju inte heller eftersom att hon oftast vet vad jag vill och vad jag förväntar mig av henne❤️

Maja är rolig, energisk och också otroligt kärleksfull och lydig, hon vill vara till lags men är lite nervös och rädd i olika situationer och oftast hanterar jag det på rätt mattesätt men ibland blir jag så arg på henne och det för henne osäker men hon är så älskad och jag hade inte kunnat önska mig en annan andra hund för hon betyder så mycke för Vera också❤️
De sover ju så klart båda i vår säng mellan oss och båda har svårt att gå upp på morgonen men Vera är värst, får lyfta henne till ytterdörren nästan varje morgon😂 

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0