Min älskade dotter💓

Hon kämpar på med sin situation och den här ohyran var nog droppen som fick bägaren att rinna över för henne! Hon har typ målat om hela radhuset själv, planerat allt som skulle göras, fött sitt andra barn som inte sovit så bra vilket till slut inneburit att hon är nästintill utbränd och känner sig så ledsen och trött😥 jag ska nu göra allt och lite mer för att hjälpa henne att komma upp på sadeln igen, tänker att jag ska vara hennes stödhjul så kan hon snart cykla igen❤️ idag tog vi en härlig promenad i vårvintersolen, hämtade Clara, la upp gardiner och pratade - så värdefull tid, jag ska planera in minst en dag i veckan då jag avsätter tid för henne helt! Gubben får klara sig själv men han är lite som ett barn ibland och blir lite sur för att jag ägnar för mycke tid åt alla andra än åt honom (hans uppfattning) men han får verkligen mest tid av alla och är sååååååå bortskämd men idag var han glad trots att efter jag varit där fick jag lov att åka till julia med mat och Covid-19 test (hon har såklart inte det utan fått min förkylning som jag fick av Clara🤧😷)
Känner mig nöjd och glad med dagen som är början på en bättre tid för älskade älskade Emily med familj och hon är så rik med dessa små gullungar som vi alla älskar till månen och tillbaka❤️❤️❤️❤️❤️❤️
(null)

(null)

Jag passade på att laga en stor makaronipudding till familjen och vi åt soppa till lunch, sallad till middag men imorgon är sista dagen på 66dayschallenge och vi kan sträcka på oss ordentligt och va så stolta💪 resultat redovisas på torsdagsmorgon då vi ska göra sista invägningen och fira stort🥳 sedan fortsätter vi med vårt nya liv🤗
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0