Mars - välkommen☀️

Snön smälter i hög hastighet och plusgraderna håller i sig! Kära syster med man har åkt från Stockholm och ska spendera sitt sportlov i vår stuga i Norrmjöle, känns ändå bra att vi kan erbjuda det till dem och vet att de kommer att få det underbart, känns bara så konstigt att vi inte kan vara där tillsammans med dem pga pandemin🤔😐 vi ska ändå försöka träffas på ett Coronasäkert sätt imorgon på mammas födelsedag, ja för oss står födelsedagarna som spön i backen denna tid på året och idag var det fina Roberts dag - vi köpte paddelskor , tog en promenad dit och nöjde oss med en kopp kaffe där😅 Maybel var glad, hon och jag dansade, hon hade skrivit/ritat en fin teckning - jag är så tacksam för att få vara en del i hennes innersta krets och roligt att Maja fick va med den här gången, snart är kanske farfar  med också😂 idag hade emily varit hos Jonna med barnen, så kul om de kan hitta gemenskap med varandra och Milton å Charlie kommer garanterat att ha kul med varandra i framtiden❤️💙💙❤️
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Nya tulpaner och frukt inför veckan är fixat och grönsakslådorna är proppfulla🍀😂💚
(null)

Nu stänger vi den här dagen och imorgon är det mammas dag, hon har aldrig haft sådan ångest för en födelsedag som i år och jag förstår att det känns jobbigt men vad ska man göra?? Jag ska i alla fall försöka ge henne så mycke kärlek som jag kan imorgon💓💓💓
(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0