Helg😍🥳

I fredags hade vi det halvlugnt och vädret var magiskt sä efter jobb tog vi en promenad broarna runt, så glad att Per följer med 👟 👟 
(null)

(null)
Passade också på att åka till Clara, vi hade en jätterolig eftermiddag och jag var inte så stressad som jag ofta är😅 hann gosa lite med Charlie och faktiskt prata med emily😍
(null)
Lördag var vi uppe tidigt igen som har blivit en regel nästan utan undantag så vi åkte till stugan, mycke snö än men plusgrader, regn och sedan en magisk himmel🥰 
(null)

(null)

Så skönt att va där ute och nu då vårvintern står för dörren ska vi verkligen komma ut oftare och mer, nu ville jag städa lite eftersom stina och Micke ska låna stugan till veckan då de har sportlov❄️☀️
(null)
Idag var vi uppe 07.00😱 käkade frukost, gick ut i dunderhalka med hundarna och städade stugan - kl 9 satt vi i bilen och åkte hem😅 tog en långpromenad i ljuvligt väder, det var faktiskt +10 grader mitt på dagen och Vera firades då hon fyller 6 år idag🥳 världens bästa hund❤️
(null)
Det blev återigen en magisk himmel igen och nu satsar vi på invägning imorgon och en ny vecka🤩
(null)

(null)

Bror Putte fantastiska killar Jesper och Hannes åkte Vasåket idag, vilka krigare och så roligt att följa de genom en app och bilder på snap och Messenger via Putte och Linda! Jag är så stolt över att bara faster och de gjorde grymma tider🤩
(null)

Avslutar med en bild på Milton i sin söta 🐻-overall🤎
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0