Härliga helg🤩

Ännu en tuff vecka är till ända och fredag är så härlig, vi får äta lite godare och dricka mycke godare🍷
(null)

(null)
Lillprinsen blir 3 månader, han är så gullig och bedårande men det är sällan jag har riktigt tid att gulla med honom eftersom Clara stjäl min tid❤️ nu har det inte varit barnen som stulit min tid utan Emily har hittat några hemska kryp i huset och hon har fullständig panik😳
🪲🪲🪲🪲🪲🪲🪲🪲🪲🪲🪲🪲🪲🪲🪲🪲
🐛 🐛 Fläskängrar och Pälsängrar🐛🐛🐛🐛
🪲🪲🪲🪲🪲🪲🪲🪲🪲🪲🪲🪲🪲🪲🪲🪲
Tur att jag har mamma och mostrarnas tornedalska städgener i mig när det gäller, jag har städat städat och städat🧹🧼🪣💪 Julia följde med mig i lördags och då hjälpte hon till med alla garderober, kläder och sängarna❤️ tyvärr har ångesten inte släppt för Min älskade dotter och jag ska göra allt för att hon ska känna sig trygg och glad i sitt hem❤️❤️
Jag kände mig också förkyld och hade ont i halsen så åkte och tog ett Covid-19 test medan hade såklart inte det😅
(null)

På lördagkväll var Oskar å Eleni över med sin lilla guldklimp Karl som blivit 4 månader, så trevligt🍷
På söndag så bjöd jag över Robert m familj och Emily med familj på lunch: våfflor, aubergine-lasagne och så fick de tårta😋 så roligt med alla barnen, de är helt fantastiska och jag älskar de så❤️
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Bästa tjejerna sov också över och mitt hjärta svämmar över när de har så roligt tillsammans❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0