Solen tittade fram💛

Idag har vi fastedag eller vi äter ingen frukost och bara 600 kcal under dagen mellan 12-20! Upp tidigt idag då Per skulle till rätten så jag åkte också tidigt till jobbet och fick massor av gjort ⚖️ till lunch så fixade jag till en jättegod kycklingsallad så då var vi jättenöjda och glada🤗😋 Per åkte tillbaka till rätten och min plan var att storhandla på Ica maxi, det blev ett sagolikt väder så jag och hundarna tog en underbar promenad längs älven mot öbacka strand💛 det kändes som att jag var ute och fick i fjällen, så mycke snö och så vackert❄️🤩⭐️
(null)

Passade på att läsa helgen tidningar som kom igår😅 och hittade en bild på min första fröken Svea Pettersson i årskurs 1 och 2 i Sävar skola, sedan fick hon i pension! 
(null)

Idag fyller också fina svägerskan Brita år och förra året hade vi ett så trevligt firande hemma hos henne, hittade ett trevligt minne från 2012 när vi seglade med dem till Ulvön med deras Ballad, ser fram emot att följa med dem på en tur i sommar ⛵️ 
(null)
Nu är man ganska hungrig så det blir en tidig kväll😅😴
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0