Snösmocka/kaos igen❄️💨

Idag kom den igen och nu på gränsen till blötsnö så det var oerhört svårt på vissa vägar att ta sig fram!
Skulle också ta mitt blodprov idag som jag tar en gång i kvartalet för att hålla koll på min PCV och hade premiär med munskydd som man fick ta på sig när man gick till labbet😷
(null)

 Emily kunde inte lämna Clara på förskolan och var så trött då Jon inte sovit inatt så jag hämtade lilltrollet❤️ Hon pladdrar på som aldrig före, sjunger och kan räkna till 10 ⭐️ ⭐️⭐️⭐️⭐️ det är kul för henne att komma och leka med de leksaker som jag har här och hon är så nöjd med att va i mitt rum där hon ofta pular på själv och det är sådan lycka att få ha henne så nära och att jag ofta har tid för henne även trots att det var dåligt om tid nu pga av jobb🥺 
(null)
Såna här dagar är det inte optimalt att va hundägare men det är bara att ge sig ut och tur att jag har hundar som snabbt gör sina behov och sedan springer hem🐶🐶
(null)


Idag är det fastedag så det blev nutrilett till lunch och köttfärsfyllda paprikor i ugnen till middag🫑
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0