Sköna söndag😍

Nu har vi gjort första veckan av #66dayschallange och det har gått förvånansvärt bra men som sagt vi är båda väldigt motiverade och jag insåg ganska snabbt att om vi ska klara det här måste jag ha en mycket god planering, framförhållning och struktur för att det ska funka! Jag läser på recepten, skriver dagbok och listor när jag ska handla! Jag förbereder otroligt mycke så att inget ska missas och att vi kan hålla oss till schemat! Idag var det ganska kallt ute men fick med Per på alla promenader och det är ett så roligt framsteg🤗 jag passade också på att göra tre olika kycklingrätter samt en supergod räksoppa till lunch 🍤 
(null)

(null)

Jag fick även tillfälle att äntligen sätta mig i lugn och ro för att njuta av årets säsong av Stjärnorna på slottet🤩 älskar konceptet och det är en fantastisk säsong, underbara personligheter och stjärnor som vågar blotta sig så att det blir personligt❤️
(null)

Nu tar vi sats mot vecka 2 💪🍽 och hoppas på fler härliga vinterdagar❄️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0