Onsdagar❤️

Onsdagar så rider jag och det är mitt egna andningshål varje vecka, jag kan släppa allt och bara vara med en underbar häst och mina fantastiska ridkompisar (bäst är såklart Eva och Kajsa)! Under Coronapandemin så får vi inte göra iordning hästarna utan vi får komma 10 min före och åka hem direkt, trist men det har varit nödvändigt😷 från nästa vecka får vi faktiskt göra iordning vår häst men inte springa runt och babbla med varandra😂
Igår var det extra värdefullt att åka till stallet då vi hade en sjukt intensiv och jobbig arbetsdag😅 vi har inte haft så här mycket att göra på väldigt länge - Per har 5 häktade och bara det är fullt upp men så har han också ovanligt mycke mål utsatt i januari så nu satsar vi fullt ut men det får inte gå ut över hälsan utan det är en viktig balans🧐
(null)

När jag kom hem efter ridningen så blev det en kvällsprommis med hundarna och det var så vackert vid älven och vår fina staty men det är så mycke snö att det går inte att gå i parken men vi kan njuta av utsikten mot stadssidan🤩
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0