Ny vecka, nya tag🤩

Nu har vi klarat två veckor av 10 och det känns fantastiskt bra! Vägning idag: Per har fått ner 5,1 kg och jag 4 kg, vi har båda minskat ca 5 cm på magen vilket är vårt fokus🤗 jag följer vårt schema med kalorier men byter ut vissa rätter och när det stressar ihop sig så kör vi nutrilett eller nyttiga/goda smoothies🥰
(null)

Försöker få ihop mina 10000 steg varje dag men det är ett kämpande mot snön som är helt otrolig, vi har aldrig sett dess lika med snö under vårt vuxna liv så januari 2021 glömmer vi inte bort❄️
(null)

(null)

Trots att vi har gigantiskt mycke på jobbet kände jag att jag måste få tid att va med Maybel en dag så idag hade vi bokat in vår dag💗 hon fick följa mig på jobbet ett tag och sedan på polishuset och hämta handlingar men vi hade såklart tid med våffellunch och lek innan hon ville att vi skulle åka till Clara och oj så kul de hade med varandra❤️❤️❤️ Clara har ju utvecklats så mycke så nu var det riktig lek tillsammans. Jag fick också möjlighet att gosa med lillprinsen Charlie som jag knappt hållit i men nu så kunde jag stilla hans magont med att gå runt och vagga honom, lilla hjärtat❤️❤️❤️ tjejerna hade så kul att jag och Maybel bestämde att vi måste ses på söndag igen💗
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0