Norrmjöle by the sea💙

Äntligen fick vi tid för att landa här ute i stugan, det blir ett lugn i mig när vi är här och att havet och skogen är här ger mig närhet till själen på ett obeskrivligt sätt! Jag älskar att vara ute här i vår omgivning och promenera med hundarna, idag när vi kom ut var det obeskrivligt vackert men kallt som bara den och det fick inte att gå ner till havet pga all snö men känslan var ändå helt underbar❤️ 
(null)

(null)

När jag väl kom in hade Per gjort upp en brasa och tänt massor av ljus (mest för att få upp värmen men ändå) - hade med mig matlådor så vi åt både den grekiska köttfärslimpan och kålpudding, så gott😋 
Per skulle se handboll och jag har inte alls hängt med i det här nya laget så jag var mest inne på paddan och kollade på annat men helt plötsligt så kunde jag inte låta bli och vilken match som Sverige vann helt otippat så de är nu i final🤩
(null)
 
Avslutar en mycket bra fredag med en kopp the och Bachelor💗
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0