Mormors❤️

Nu då lillebror Charlie har kommit till världen och lilla familjen flyttat till radhus på Bigarråvägen 24 så får jag förmånen att va mer med älskade lilla Clara, det är en fröjd att hämta henne på förskolan och se hur glad hon blir när jag kommer❤️ i förrgår är jag säker på att hon sa "älskar mormor" när hon flög upp i min famn, mitt hjärta svämmade över och när jag sedan skulle åka hem så sa hon; hej då min momo❤️
Idag är Charlie en månad så nu får hon inte längre va heltid på förskolan vilket är helt naturligt utan nu är det tisdag-torsdag (15 timmar/vecka) som gäller och då lilla busloppa n är full av energi och glädje så är det mycke för mamman så jag passar på att va med henne så mycke jag kan❤️ nu kommer ett bildpotpurri från i år😍
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0