Lustfylld lördag/skön söndag🧐

Planen var att koppla av hela helgen i stugan men telefonen ringde på lördagmorgon och en kille satt anhållen som begärt Per så så blev det förhör och eftersom vädret var svinkallt, blåsigt å grått så bestämde vi oss för att åka hem igen🙂 Det är en gåva att ha två underbara ställen att va på och det var dessutom så varmt och mysigt hemma i stan.
(null)

Jag vet inte om jag nämnt att Oskar och Eleni flyttat mitt emot oss i ett radhus och de har också söta Karl som föddes den 9 november, så kul att de bor nära oss😍
(null)

På lördagar så äter vi extra gott (fläskfilegratängen m västerbottensost efter recept från matmedsofie😋) och man får välja mellan vin och efterrätt! Per väljer efterrätt och jag vin😂 Per fick chokladpudding och jag testade det här goda vinet från Uruguay som jag fick tips om från Lena H som också gör samma challenge som oss med sin man, det var faktiskt hon som inspirerade mig🙏🏼🤩
(null)

Hundarna var helt slut efter ett dygn i stugan med långpromenad och bus med Tito så vi chillade på i soffan med serien Lupin🙌 🐕 🐕 
(null)

Imorse var äntligen solen åter! 
(null)

Ett underbart minne dök upp på facebook med en fantastisk bild för två år sedan på älskade Emily och lill Clara som nu har blivit en stor tjej💗 och fått en lillebror💙
(null)

(null)

På dagen värmde solen mer men det var kyligare ute, trots det så fick jag med mig både Per och Stickan på en promenad broarna runt🙌 Sedan kom Robert och Jonna med barnen på fika, jag hade hämtat Clara för att hon och Maybel skulle va med mig idag och leka - de har så kul tillsammans nu och Maybel är så fin med henne och Clara så glad att ha en stor kompis❤️❤️ vi har också idag klarat av 21dagar av vår 66dayschallenge och det får över alla förväntningar 🤩 idag gjorde jag en magiskt god torskgratäng från matmedsofie - den smakade inte fisk och-element absolut en favorit som kommer att göras igen🤗
(null)

Sista kvällspromenaden är gjord så nu kan jag säga godnatt och välkomna en ny vecka med mycke jobb men vi är fylld med energi🤩
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0