Hästonsdag 🐴

Onsdagar är ju inte bara dagen då veckan vickar mot helg utan och riddag på Hippo med de bästa🐴💗 idag var första dagen på länge som vi fick göra iordning våra hästar själv (vi har inte fått det pga pandemin) för nu har hästarna egna borstar mm och utrustningen hänger vid boxen! Mysigt såklart och jag hade tur att då spanjoren Talco⭐️ han är en pigg och positiv kille så lektionen var toppen och nu då jag förlorat några kilon så fick jag på mig ridbyxorna med lätthet och jag kände mig lättare/smidigare när jag steg på och av Talco👏  dock lyckades min telefon ringa 112 mitt under lektionen, vilken siren som ljöd ut telefonen - fullt sjå att stängs av den😅 
(null)

(null)
Per var i hovrätten hela dagen men på lunchen fick vi kycklingsallad och jag hade tidigare bakat bönbröd som faktiskt är riktigt goda🙄 
(null)

Fick en underbar bild på finaste Maybel och Milton på snap och tog några screenshot på en story från emily på Gullegubben Charlie som har lite svårt att komma till ro så mamman har inte sovit så mycke så mormor ryckte ut och hämtade älsklingen Clara på dagis❤️
(null)

(null)

Unnande mig också såklart fina tulpaner idag och idag fick vi kålpudding till middag, så sjukt gott😋😍
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0