Gräsänka för en dag❤️

Idag åkte Per till Skellefteå 06.45 för en förhandling hela dagen och eftersom det var så kallt ute -17 grader så följde jag inte med! Annars så följs vi åt på alla såna turer men idag fick jag en hel dag själv och det händer inte ofta - jag tänkte att jag ska inte göra någonting utan bara vila, se på tv och kanske läsa en bok.....haha, jag blev typ rastlös direkt😂 såg ett avsnitt av farmen men sen klädde jag på hundarna och så gick vi på djuraffären och sedan på Konsum för lite ingredienser som jag behöver för våra nyttiga maträtter😅 idag är det fastedag med 500 kcal - alltså ingen frukost förutom kaffe och citronvatten, till lunch var det äggviteomelett men jag tog två kokta ägg istället och till middag var det rotfruktssoppa som jag faktiskt köpt färdigt, riktigt god 😋 
(null)
Unnade mig också lite 🌷 🌷 
(null)
Vackert men det är ju inte plogat så det är bara en liten Stig för hundarna att springa på i vår park❄️🐕🐕
(null)

Jag passade också på att plantera om min störst blomma som länge har väntat på ny jord men nu så ska den nog må så bra, älskar krukan från plantagen! 
(null)

Tittade faktiskt på de två första avsnitten av Sveriges mästerkock, kanske inte var det klokaste valet av tv en dag som denna men älskar ju alla Masterchef så jag kunde inte låta bli😂
Igår gjorde jag en zucchini lasagne som vi ska äta imorgon, ska bli så spännande att se hur den smakar men just nu känns det som att den kommer att vara ljuvlig🥒
(null)

Maken kom till slut hem och då hade temperaturen blivit mildare så det blev en till prommis med hundarna och nu fick de leka på coops parkering i de enorma snöhögarna🤗❄️ nu blir det sängen ovanligt tidigt för mig men jag längtar till frukosten imorgon som är keso, bär och valnötter! Natti natti
(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0