Äntligen Fredag!!!

Lill mamma ringde igårkväll och var djupt oroad över all snö på hennes balkong men jag tänkte vad kan jag göra år det men i morse kom mitt dåliga samvete till mig så jag åkte dit för att se hur allvarligt kan det va och det var sjuuuuuult mycke snö, hon har inget tak över balkongen och den står mitt i vinddraget så hon hade mest! Omöjligt att ta sig ut genom dörren så det var bara att öppna fönstret och skotta sig ut genom det😅
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Åkte sedan till polishuset då Per var på förhör på häktet men där fick jag sitta å vänta, förhöret tog 4 timmar och jag väntade där en dryg timme😅 men passade på att låta hundarna ha lite snöhögsträning där på parkeringen😂 Vera var mycket tveksam till min aktivitet men till slut besteg hon också kullen🤗
(null)

När vi hade ätit vår lunch "baconsoppa" 👎 så åkte jag å hämtade mamma så att hon skulle få träffa Clara och Charlie (han sov dock som vanligt) men mormors älskling Clara var det full fart på och när mamma vad om en kram så fick hon det och lyckan var gjord den här dagen (det märkliga med lilla hjärtat att man såg att hon egentligen inte ville ge en kram men hon gjorde det ändå🤔🥺) snabb fika där och sedan till polishuset för att hämt FUP, handla med mamma och hem - ut med hundarna, laga mat och sedan äntligen soffan och På Spåret😴
(null)

(null)

(null)

(null)

Natti natti, imorgon lördag och då får vi äntligen dricka 🍷 (både jag å Per har gått ner mer än förväntat +-4kg🤩) 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0