66 DAYS CHALLANGE 💚

Både jag och Per har sakta men säkert dragit på oss en rejäl övervikt som nu inte längre går att nonchalera😳 jag är ju alltid beredd att pröva nya saker och hur många olika dieter mm jag har provat går nog inte att räkna men skam den som ger sig💪 en vän till mig som också testar olika metoder gav mig nu tips om detta och efter att ha beställt boken kände både jag och Per att det här kan verkligen va vår grej🤗 för oss båda är det viktigt med tydliga regler och att få ett schema med recept som är anpassat för att nå ett mål om en viktminskning på 10-15 kg på 66 dagar är exakt vad vi behöver så vi startade i måndags med invägning och mätning😱😅😂
Första 5 dagarna har varit en sk juicing/cleansing där vi druckit smoothies, detoxdrinkar mm och soppor. Det har gått förvånadsvis bra och det mesta har varit väldigt gott med vissa undantag! Nu har vi gjort den delen och vågen visade - 3kg men det är ju såklart vätska men känns ändå motiverande och idag börjar vi med mat och får starta med en valfri helg ur boken, så gott det ska bli -har nyss vaknat och Per sa att jag pratat i sömnen om att jag trancherat kött mm😂 nu blir det frukost med ägg😋
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0