Ny vecka 16:8

Helgen fortsatte med magiskt vinterväder och trots det stannade vi i stan men vi har underbara promenadvägar runt älven som vi muttrade väl❄️ så glad att Per har blivit bra i foten så nu har han äntligen kommit igång med promenaderna🐾
(null)

(null)
Fick bild på Prince Charlie som, när han sover, har en underbart avslappnad stil❤️
(null)
Jag och bror Putte älskar att skicka bilder på snap på kusinhundarna och jag får inte glömma att ta med söta Razzel i mitt flöde🐾 en sådan bädd som han har är tydligen den mest populära hundräddes just nu, har ju prövat alla bäddar som finns och som mina hundar ratat men nu har jag beställt såna i alla fall och de ligger på OKQ8 så uppdatering kommer🐶🐶🐾
(null)
I helgen har vi lyxat med riktigt goda och nyttiga frukostar eftersom nu blir vi utan frukost den här veckan eftersom det är 16:8 (fasta 16 timmar och äta 8 timmar) så kaffe å citronvatten blir det nu till frukost men idag åt vi supergod lunch med zucchini-spagetti (har köpt en spiralizer🙄) och middag blev blomkåls- och skinkgratäng😋 
(null)

(null)
Nya tulpaner och ny frukt är också installerat🌷🍋
Maybel med familj var till Agnäs på söndagen och när hon vill något så lär hon sig på nolltid, hon är modig men inte dumdristig, envis när hon vill klara något och sjukt fysisk❤️👊🎿
(null)

(null)

Viktor har klarat sin utbildning och det skulle firas så vi fick till ett videomöte på Messenger och otroligt nog så klarade mamma på egen hand att delta👍
(null)

Ja det var ju invägning idag, jag blev såklart lite besviken då vågen bara visade -0,3 kg men jag hade minskat 3 cm runt midjan🤗 Per har totalt fått mer 7,2 kg och jag drygt 5 kg så vi är supernöjda och motivationen är ff mycket hög 🌟 🌟🌟🌟🌟
Avslutningsvis kan jag säga att nu ser vi så positivt på framtiden att imorgon kommer jag nog att boka en kryssning i medelhavet i september  🛳 🌊🥂☀️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0