Mina älsklingar 💓💓 å mamma💞

Igår fick jag tid över och hade lovat Maybel att få komma och leka. Hon ville absolut att Clara skulle leka med oss, så sagt och gjort så hämtade vi upp henne! Jag blir så varm i hjärtat och lycklig över att se dem tillsammans ❤️ 
(null)
Det skiljer 3 år mellan dem och ju äldre Clara blir desto mindre blir avståndet men redan nu leker de så fint och de tycker om varandra, älskade barnbarn❤️❤️ 
(null)

På söndag hade vi också mamma på middag så att hon fick smaka på den fantastiska torsken🐟 gjorde också gratinerade rödbetor med fetaost och valnötter till förrätt, så gott och mamma var så nöjd🤩❤️
(null)

Nu kämpar vi på de sista tre veckorna med vår challenge och jag är nära nu att kliva under 80 kilostrecket, fatta vilken känsla det kommer att bli men det roliga är ju att kläderna sitter på ett helt annat sätt - har minskat 11 cm i midjan😳💪 Vi är ff motiverade och fast beslutna att det här är en livsstilsförändring och ingen diet🤗💪🏃‍♀️🍋🍌🥥🥭🥑🥦🥬🥒
Målet är såklart att lämna sig nöjd över sin egen kropp, ha energi och älska livet❤️ vi är på väg dit tillsammans❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0