Julia 28 år❤️🎂

Det känns ofattbart att min yngsta lilla flicka fyller 28 år och det innebär såklart att jag blir 58 i år🙄 julia är den smartaste tjejen jag vet och hon har så mycke kärlek i sig men vi har inte samma verbala el fysiska relation till varandra som jag har med emily MEN det innebär ingen skillnad i hur mycket jag älskar de båda men det är som att jag måste kämpa mer och söker bekräftelse på att Julia älskar å behöver mig mer💓 Jag vet ju att kärleken är lika ömsesidigt stor men det är knepigt när man har helt olika personligheter och uttryckssätt att förmedla den på även om inget är rätt eller fel🥰 idag var det i alla fall Julias dag som vi valde att fira hemma hos emily och vem stod då i centrum om inte charmtrollet Clara och hon njöt i fulla drag, mormor blev faktiskt dissad av henne för första gången mot just moster Julia som var favoriten för dagen❤️❤️❤️
(null)
Vi åt Lingonkött och hade en jättemysig kväll efter en ofattbart hektisk vecka igen😅 har varit på jobbet mer än någonsin, superskönt ute men nödvändigt med promenader för att få ihop stegen - vår challenge går fortfarande bra och vi har gått ner över ett kilo var förra vecka med 16:8 men den dieten är inget som passar oss🙄😅
(null)

(null)

(null)

(null)
Syrran har åter igen letat fram underbara kusinbilder och nu med sommartema från Grönan men också några bilder från andra härliga stunder❤️ saknar verkligen dessa tider när vi var tillsammans - hoppas vi kan få till något snart igen❤️ älskar min familj så mycket och saknar de otroligt mycke men det är naturligt att det inte är möjligt när våra barn nu blivit vuxna och har sina egna liv❣️
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Mina egna älskade tokfior💕💞💓💗💖💘💝
Avslutar dagens inlägg med lite bilder på mina fyrbenta älsklingar🐕🐕💗
(null)

(null)

Sist men inte minst morgonens snap från gullisarna Milton och Maybel💞
(null)

(null)
Och Charlie💙
Äntligen fredag imorgon efter ännu en mycket intensiv vecka igen, ska nog åka ut till stugan i helgen och försöka koppla av lite❤️ hittade en bild på Facebook av en av våra favoritplatser på Gotland i vinterskrud som får avsluta dagen🏠🙏🏼
Danbo
(null)
Fotograf: Bengt Thomasson - så vackert💙

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0