Hektisk vecka😅

Arbetstempot hĂ„ller i sig, Ă€r grymt imponerad av Per som hĂ„ller fokus och har ett kraftfullt engagemang för sina klienter och det Ă€r inga lĂ€tta Ă€renden som nu Ă€r pĂ„ tapetenđŸ™„âš–ïž det Ă€r svĂ„rt att ha 4 hĂ€ktade som krĂ€ver sitt och polisförhör skall hĂ„llas och sĂ„ klart kommer stĂ€mning i 2 av dem typ samtidigt och dessutom ska ett stort ungdomsmĂ„l sĂ€ttas ut , jag har det jag  gör för att fĂ„ allt att gĂ„ ihop och det Ă€r absolut inte som förr i tiden dĂ„ jag hade superbra relation med tjejerna pĂ„ domstolen som hjĂ€lpte till för att hitta en bra lösning, dessutom blir det mycke skjutsning fram Ă„ tillbaka och sĂ„ ska vi ju hĂ„lla kostschemat..... Dagarna flyger fram och i morgon Ă€r det Ă€ntligen fredag och dĂ„ har vi faktiskt inget i kalendern men det finns massor av saker att göra pĂ„ kontoret fast jag har nĂ€stan flyttat kontoret hemđŸ„° min vecka i bilder utöver jobbet:
MÅNDAG 

(null)
Trötta hundar efter jobb och kylig lĂ„ng promenad, mĂ„ste kĂ€mpa för att fĂ„ ihop mina steg 👟 
(null)

TISDAG 
Per hade heldagsförhandling i hovrĂ€tten och omhĂ€ktningsförhandling pĂ„ lunchen, Ă„kte pĂ„ morgonen direkt till jobbet - snabb prommis pĂ„ stan - och dĂ€r blev jag sittande vid datorn i 3 timmar, min rygg/nacke var helt knĂ€ckt men blev lite uppiggad av snap pĂ„ gullungarna 💓
(null)

(null)

(null)

PĂ„ lunchen (nutrilett och crispmacka) sĂ„ passade jag Ă„ 🐕 🐕 pĂ„ att gĂ„ runt döbelns park medans Per var pĂ„ tingsrĂ€tten, sĂ„ vackert men đŸ„¶ 
(null)

ONSDAG 
Ännu en fullspĂ€ckad dag och sĂ„ hade bilen varnat ett tag för att vi hade lite kylarvĂ€tska sĂ„ mitt i alltihop sĂ„ skulle vi Ă„ka och fixa det, ringde Volvo och det var bara att fylla pĂ„
I behĂ„llaren pĂ„ höger sida under motorhuven - Per sa sig veta var det var och jag fyllde pĂ„ men det var konstigt att det knappt rymdes nĂ„got och problemet kvarstod nĂ€r vi körde bilen - kollar instruktionsboken och tro pĂ„ faaaaan sĂ„ har han fyllt pĂ„ o servooljebehĂ„llaren - ringer Volvo igen, vi mĂ„ste dit med bilen - behĂ„llaren mĂ„ste tömmas och nytt filter mĂ„ste bestĂ€llas, det kommer att ta EN VECKA 😳😰👎 det var en sagolik tur att det inte var jag som fyllde pĂ„đŸ˜‚ Per stressad, skulle förbereda ett stort mĂ„l men jag som Ă€r handlingskraftig ringde försĂ€kringsbolaget och fixade hyrbil, sĂ„ nu kör vi den hĂ€r snygga nya pĂ€rlan en veck och jag kunde Ă„ka och rida fina Talco 🐮 
(null)

(null)

(null)

TORSDAG 
Per har heldagsförhandling och jag Ă„kte till emily och hjĂ€lpte henne att packa in klĂ€der i garderoberna igen efter sanering dĂ„ det visat sig att de hade haft pĂ€lsĂ€nglar i nĂ„gra klĂ€der som hon Ă„t Clara frĂ„n facebook🙁 hann trĂ€ffa mormors bĂ€sta tjej ocksĂ„ efter förskolan och dĂ„ fick hon lite nya klĂ€der av mig💕💞
(null)

Nu tar vi sats mot helgen, lĂ€ngtar efter lite vila och đŸ· 😂



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0