Friska fredag💓

Första dagen pĂ„ evigheter som vi inte var fullspĂ€ckad med jobb, sĂ„ skönt! Kunde i lugn och ro Ă€ta frukost, ta en promenad och lĂ€sa tidningen som vi fortfarande har pĂ„ helgen! Vi fick för oss att Ă„ka och titta pĂ„ en crosstrainer men det blev Inger köp, de verkade vara slut nĂ€stan överallt utom pĂ„ JULA - CoronaeffektenđŸ€” Ă„kte en snabbis till emily för att hĂ€mta min plĂ„nbok och mormors gullegris var mitt i lunchen, nĂ€r jag skulle hjĂ€lpa henne sa hon sĂ„ fint: Tack sĂ„ mycket💓 bordsskicket har blivit bĂ€ttre men mycke kvarstĂ„r som synes.......😂
(null)

VĂ€dret blev fantastiskt mitt pĂ„ dagen sĂ„ jag och hundarna Ă„kte till röbĂ€ck och fick en magisk promenad i skogen 💓 
(null)

Syster Stina Ă€r ju bildlĂ€rare pĂ„ Carlssons skola pĂ„ Östermalm och dessa fantastiska alster har elever i Ă„rskurs 4 gjort, helt otroligtđŸ€© ugglan Ă€r ju bara helt magisk och den andra fĂ„geln har ett sĂ„dant otrolig kĂ€nslouttryck i bilden att man blir helt förbluffad vilka talangerđŸ€—
(null)

(null)

Nu sĂ€ngen och ser fram emot morgondagens frukost men vi fĂ„r vara nöjda med maten idag ocksĂ„, fick en öl av stickan dĂ„ jag hjĂ€lpte honom med tv:n och den var sjukt god đŸș 
Har hittat en alternativ kolhydratkĂ€lla som jag bestĂ€llt pĂ„ nĂ€tet - funkade superbra till min currygrytađŸ™đŸŒ
(null)
 
Puss 💋 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0