Från kallaste vinter till vår på en vecka!

Nyss var det svinkallt och riktig vinter och idag var det typ 8 grader plus ute, snön smälter på rekordfart och det är dagsmeja 💦 vi jobbar på i full fart och jag stjäl några stunder med mina älsklingar💓
(null)

(null)
Jobbet hopar sig på kontoret då Per konstant är i rätten men på måndag får vi ta en gemensam kontorsdag🤗
(null)

Idag var vädret makalöst så snabbade på mig på jobbet så jag hann med en promenad och veckan har förgyllts med nya tulpaner 🌷 
Kvällspromenad broarna runt 🐾

Ljuvlig stund i I20-skogen!

Kämpig promenad genom naturstigen på Bölesholmarna😅

(null)

Efter promenad så får Vera alltid ett BT-ryck och ofta måste någon leksak dö, igår blev det tyvärr 🐯

Vädret ska hålla i sig så jag hoppas att vi kan åka ut till stugan i helgen och njuta av vädret och koppla av🥰❄️🐕🐕☀️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0