Favorit i repris💓

Förra helgen när Per fyllde år så var Maybel och Milton lite förkylda så de kunde inte komma utan vi bestämde att vi åker ut till stigan idag och grillar korv, gräddar våfflor och äter tårta - så mysigt trots att vädret idag var grått, dimmigt och lite snöigt🤍
(null)

(null)

(null)

(null)
Vi har haft det så stressigt så vi har inte hunnit va med och lära känna Milton och helt plötsligt har han blivit 5 månader😳💙
(null)
Han var lite blyg i början men med mat å sömn så timade han upp och älskade att titta/känna på hundarna och de är ju snällast i världen med barn❤️
(null)
Jag och Maybel tog en prommis med hundarna i det konstiga vintervädret och vi hade kul som alltid❤️
(null)

(null)
På måndag ska jag hämta henne så att vi får lite egen tid tillsammans, jag har ju egentligen inte tid att jobba när jag har mina fyra gullungar i närheten❤️❤️❤️❤️ avslutar med fina bilder på Milton och stugan i vinterskrud 💙❤️
(null)

(null)

(null)
Nu är vi hemma i stan igen och det är också bäst💓 
(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0