Äntligen helg och stugan🙏🏼💙

Ännu en jobbvecka med högt tempo har rullat förbi och den här veckan har varit lite kämpig då vi inte fått någon frukost men vi fixar det👊 jag står stadigt på 81,7 kg denna vecka (samma vikt i fyra dagar) men det innebär ändå att jag gått ner 6,3 kg på halva tiden och om jag fortsätter kämpa andra halvlek kommer jag att nå mitt mål på 75kg🤩 
Jag har också nått mitt mål med råge i veckan om att gå över 10000 steg vilken känns otroligt stimulerande och det är så roligt att Per också kommit igång med promenaderna🤗
(null)

(null)

(null)

Trots kylan så med rätt kläder är det underbart att vara utomhus och vi har fantastiska promenadvägar runt omkring oss💓 
(null)

(null)

(null)

(null)

Vera är oftast tveksam till morgonpromenaden och båda är rätt trötta när kvällen kommer, min plats i soffan är tydligen bäst😂❤️ 
Hann med en träff tillsammans med mamma i går så att hon fick glädjas åt barnbarnsbarnen💓 
(null)

(null)
Charlie väger 7kg nu och är 2 månader, Clara vägde ett kilo mindre när hon var i samma ålder men såg mycke rundare ut😂
(null)

Tog en runda igår också i Döbelns park och ner mot älven igår också medans Per var i rätten! 
(null)

(null)

(null)
Julia heter hon💓
Himlen var magisk när jag åkte ut på handlingsrundan för helgen😊 
(null)

Idag åkte vi äntligen ut till stugan och vädret var helt underbart! Dessutom har havet frusit och att ta en promenad där är för mig total lycka, vi hann också med en runda runt golfbanan❄️🙏🏼💙🧊🌊🏌️‍♂️
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0