Dag 1 &2 - onsdag, torsdag 11-12/8

Så sagolikt underbart att få vakna upp i lilla stugan på SKAGS, blir lite rörd och så lycklig i kropp å själ varje gång❤️ tänk att mamma vågade satsa 1984 och va med på den här resan helt osett och för henne då var 33.000kr väldigt mycke pengar och nu är det vårt tillsammans med tre av våra kusiner! Det är en utmaning att äga något och 6 personer med starka viljor men jag tycker att vi klarar det lysande och stugan är så väl omhändertagen och utvecklas varje år till det bättre💖
(null)
Måste väl också inflika att färjan var en utmaning för Maja då det var fullt med hundar i varierande storlek och humör så antingen var vi ute på däck eller så satt hon i min eller husses famn😂🐕
(null)

(null)

(null)
Vera var som vanligt helt cool🥰
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Nåja äntligen i paradiset och vi hade handlat för frukost, packade in oss i stugan och jag stuvade runt med saker så att jag kände mig hemma, promenad vid havet, middag och musikquiz på Gjutjärn (Sandvikens strandbod) så himla Nice och så otroligt mycke folk, kul att de äntligen lyckats hitta ett koncept som funkar där🤗 Per hade också telefonförhör på morgonen vilket han också hade idag och imorgon - svårt att va helt ledig😳😅
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Vi är också numer delägare i den nyrenoverade tennisbanan som Björn Borg spelat på 🎾 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0