Pippilotta hälsar på💓

Fick lov att låna emilys bil i tisdags då Per åter igen var tvungen att åka till Saltvik💪 hade klipptid som var nödvändig för mig - jag har inte klippt mig på hela Coronapandemin vilket innebär att det är mer än ett år sedan så det var långt, risigt och tunt😳 men jag var hos bästa Inger (fattar inte varför det var så länge sedan jag var hos henne men nu ska det bli ändring på det, har redan bokat tid i september igen 💇‍♀️) och blev så nöjd eftersom jag fick behålla långt hår💓
(null)
När jag skulle lämna tillbaka bilen till Emily så var Clara hemma och hon ville absolut följa med mig och det fick hon ju såklart❤️ vi hade så mysiga timmar tillsammans, jag fick sätta upp håret på henne och hon är alldeles alldeles underbar och finurlig, mitt mormor❤️ svämmar över❤️❤️❤️
(null)

(null)

(null)
Får inte glömma bort lilla Charlie som har ett oerhört avslappnat sätt att sova på och söt som socker är han❤️
(null)

(null)

Igår var det ridning igen och jag red älskade fina Suzy men det var tungt som fan då nytt underlag hade lagts i ridhuset🐴💪
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0