Påskafton💛🐣 med sorgkant😥






Planeringen var perfekt inför dagen och allt var så lyckligt för mig när alla barn, barnbarn och mamma kom ut mitt på dagen! Vi började med ett lite reducerat "julbord" med Doppikopp och massa gott😋
(null)
Efter "lunchen" var det dags för årets påskjakt som jag förberett noga med klurigt gömda ägg å ledtrådar till Maybel och Claras stora glädje, oj så roligt att deras lycka över att hitta äggen och till slut målet💛🐣 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Efter utelekens aktiviteter så var det dags att gå in och förbereda middan som jag hade planerat i förväg (heja mig🤗)! Jag hade tagit in vaggan för att Milton eller Charlie skulle kunna vila i den men den uppskattades mest av Maybel och Clara, de är så söta tillsammans att mitt hjärta slår dubbelslag❤️❤️
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Middag blev jättegod köttgryta med matvete/ris och sallad 🥘 🥗 och till efterrätt hade vi supergod påsktårta som uppskattades av alla💛
(null)
Tjejerna tog ett härligt bubbelbad med bästa Julia som badvakt och sedan blev det mys i vaggan igen🥰 båda sov över med mig och hundarna i dubbelsängen❤️ 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Fick också besked om att fina farbror Tortsten somnat in och många minnen dyker upp som rör pappa vilket rör om i hjärtat😥❤️ Han hade ett långt rikt liv och blev 95 år men var pigg in i det sista, vila i frid🌹

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0