Mina älsklingar Maybel & Clara❤️❤️

Eftersom vi jobbar så hårt saknar jag tid att va med Maybel och Clara lika mycket som jag vill och då det är riktigt aprilväder så åkte vi hem från stigan igår och jag fick hela dagen ledig, bestämde att då ska jag va med mina gullisar och det är så underbart att se hur mycke de tryckeribranschen varandra❤️ vi lekte här hemma, drog på Leos lekland (avstånd hölls) och åt middag på Mc Donalds - underbar söndag men lite trött är man allt😅 hann pussa lite på småkillarna Milton och Charlie också❤️

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

Vad vore livet utan dessa underbara ungar som sprider glädje å kärlek i kubik❤️❤️❤️
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0