Livet med barn💙❤️

Det finns inget i livet som är mer värdefullt än sina barn och så har det varit sedan dagen jag blev mamman men att få barnbarn är en annorlunda men nästan större gåva som gör livet värt att leva❤️ jag kan nog ärligt säga att jag älskar alla barn men framför allt de som finns i min närhet och nu inkluderas Karl i min älskade barnaskara, hade ont i hjärtat hela dagen i onsdags då han opererade foten så en gullig kanin var givet att han skulle få som den lilla superhjälte han är💙
(null)
 I torsdags - skärtorsdag - så åkte vi ut till stugan med fullpackad bil, så skönt att komma ut men huset behövdes städas så jag ägnade hela dagen åt städning och påskpynt🐣💛 älskar verkligen att pynta för högtider men gillar inte riktigt hypen för självaste dagen, svårt att inte bli stressad😅 men kände mig ovanligt lugn inför påskafton d hela vårt underbara gäng skulle komma❤️
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Fick också bild på sötaste påskkärringen som skulle till förskolan🥰
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0