Grönåker🐴

Efter många och långa om och men så bestämde vi oss i min ridgrupp att nu måste vi åka på vår sedan länge bokade tanthelg på Grönåker farm🐴❤️ säkerheten och avstånd i dessa fortfarande osäkra pandemitider följde alla regler! 
Vi åkte dit igår morse och vädret var sagolikt, vi bjöds på underbar mat, underbar ridning, biggest-looser träningspass, älggryta, skönsång av Ulf, vin, tjejsnack och idag fick vi ljuvlig frukost till träningsvärken och en härlig tur i skogen, lunch och så hemåt igen - vi åker tillbaka i augusti🐴❤️ min häst för helgen var bästa Leffe, underbar kille som hade allt! Mina bästisar kajsa och Eva var också med så helgen var perfekt i alla avseenden, jag är
Så uppfylld av glädje och kärlek så det här kommer jag att leva länge på😍 hundarna har dessutom haft det toppen tillsammans med husse så jag är mer än nöjd❤️❤️❤️
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0