ViktresanđŸ€”

Vi kĂ€mpar pĂ„ med kalorierna och jag var jĂ€ttenöjd med att ha gĂ„tt ner 2 kg pĂ„ 2 veckor men nu stĂ„r jag still medans Per fortsĂ€tter att gĂ„ ner 1 kg/vecka! Det Ă€r nu jag mĂ„ste bita ihop och inte ge upp (det Ă€r min svaga sida och dĂ„liga karaktĂ€r som knackar hĂ„rt pĂ„ dörren😂) men jag ska inte ge mig utan fortsĂ€tta att kĂ€mpa, det Ă€r bra med min app som Ă€r som en dagbok sĂ„ att jag hĂ„ller koll pĂ„ mig sjĂ€lv! 
Jag gĂ„r pĂ„ gympan 2 gĂ„nger/ vecka och sĂ„ rider jag pĂ„ onsdagar samt promenader varje dag sĂ„ det mĂ„ste ju ge resultat framöver! 

Ridningen Ă€r bĂ€st för den ger sĂ„ mycke sjĂ€lsligt och nu har jag fĂ„tt en ny favorit i stallet som jag ridit tre gĂ„nger, han Ă€r spanjor och heter Talco💙 
(null)




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0