Söndagspromenad💙

Greta har rätt!!!!!!!
Vi måste göra något radikalt eller är det för sent???? Det här är den konstigaste och varmaste januari jag någonsin upplevt, det kommer typ ingen snö och om det är minusgrader någon dag med lite snö så blir det regn och plus nästa dag, det är orimligt svårt att både klä sig och gå ut med hundarna! Törs ju knappt skriva detta men gör det ändå för mitt egna minne, missade att det börjar regna på kvällen i fredags och skulle gå min illa runda med hundarna - tog INTE icebugsen och vad hände??? Jo jag ramlade och slog bakhuvudet, när jag kom in var jag helt förvirrad så Per tog mig på akuten, röntgades men det var inget som tur var🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼
(null)

(null)

(null)
På lördagen var jag i stillhet men söndagen bjöd på magiskt väder så då tog vi och premiärgick Lundabron och hem kyrkbron, det blev ganska precis 5 km och kändes underbart💙

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0