Julen 2019

Jag älskar hela december månad med pynt, julklappar, bak mm men när själva julen ska gå av stapeln är jag helt slut och så stressad att det går inte att förstå men så är det! Vi hade en jättetrevlig julhelg men jag kunde verkligen inte njuta av den, mår ju inte jättebra men det här är ingen ovanlig känsla för mig, jag ska inte förta allt för det fanns såklart ljuspunkter och den mest lysande stjärnan i mitt liv är såklart Clara - du är bästa lyckopillret för mormor❤️ en sammanfattning i bilder kommer här så att vi kan starta upp 2020🌟
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0