Hem till Teg🥰🙏🏼

Så var helgerna slut, julen bortplockade i Norrmjöle och vi flyttar hem till Teg igen - så skööönt😍 passar Clara igen på hemmaplan så att de kommer iordning och det är bara kul! Vi börjar också nya livet med viktklubb, 1300 kcal per dag och promenader, känns så skönt - jag bryter dåliga vanor och mår så mycke bättre! Äter min nya medicin, sover bättre och känner mig gladare! Behöver dock hjälp med att få struktur med min stress och oro så remiss är skickad för samtal🥰👍
(null)

(null)

(null)
Ön runt är en bra lååång promenad som gjorde gott för oss alla 4
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Ridningen börjar också, nyheten för i år är att bästis Kajsa nu rider med oss och jag är så glad över det, tänk att vi varje vecka får kvalitetstid med varandra❤️ ny kille för i år var TALCO, lite stökig men jättetrevlig att rida! Fick en chock att jag tappat så mycke rörlighet och kondition på de månader som jag mått dåligt så jag hittade som en lyckträff av en träning som verkar passa mig i regi av Kvinnor för hälsa, allroundträning som var helt underbar så nu ska jag gå tisdagar och torsdagar där också🧘‍♀️🥊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0