60-årsfest🎉

Bästa svågern Micke fyller 60 på onsdag men han bjöd in till en underbar fest igår! Vi hade planerat sedan länge att åka dit, bokat flyg och utnyttjat 2 gratisnätter på hotell Royal Viking mitt i stan⭐️ i onsdags fick Per besked om att de hittat en efterlyst klient till honom i Spanien och att Häktning skulle ske under helgen så han ställde in resan och jag åkte själv, kändes sådär men fick göra det bästa jag kunde och det blev riktigt bra! Bestämde date med min gamla kära vän Britta som jag inte sett på flera år, vi gick på Griffins Steakhouse och åt en underbar middag och det var som att vi aldrig varit ifrån varandra - hon följde också med mig till hotellet och sov över, mysigt med sällskap till frukosten❤️
(null)

(null)

(null)

(null)

Efter frukosten gick jag ut på stan och shoppade en fin skjorta till maken som han ska få på födelsedagen🎉 
(null)

Åker sedan ut till Stina å Micke där hela underbara Norgegänget är, så mysigt🥰
(null)

(null)

Så beger vi oss iväg till festlokalen Melodybox som ligger vid Telefonplan, så mysig lokal och fantastiskt band! Det bjöds på hamburgare, mingel, underbar livemusik, dans och trevligt umgänge - bäst var att Putte å Linda delade en taxi med mig så att jag kom hem till hotellet tryggt! Det blev som tur var inte så sent men jag är helt utslut idag, hjärnan är helt tom men jag är så glad att jag åkte och det var en fantastisk fest på alla sätt 🎈 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0