Svamp och FaceTime💛

Jag har hittat en ny grej som jag gillar och det är tydligen att hitta Karl-Johan svamp, jag misslyckas helt med kantareller - hittar bara falska😱 igår hittade jag ett gäng finfina Kalle som jag torkat i ugnen över natten och idag åkte jag i det fina vädret till röbäck och hittade riktigt fin men jag var så exalterad över min fångst att jag glömde att fota dem men nu ser ni dem i ugnen🙂
(null)

Mitt andra mål på dagarna är att hitta tid för att facetima med gullet Clara och hon blir sååååå glad när hon ser mig i telefonen😂❤️❤️❤️
(null)

Imorgon ska jag äntligen komma till sjukgymnasten igen, har fruktansvärt ont i nacken som inte ger sig så jag hoppas att han kan hjälpa mig👍 börjar också "banta" lite idag och startar på 82 kg😱💪

Puss och kram🥰
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0