Min lilla ⭐️ Maja

Efter våldsamt övervägande så valde jag ändå att anmäla oss till Norrlandsbordern som gick av stapeln i Fällfors igår och bortom alla förväntningar så gick min lilla hund och blev BIM (bäst i motsatt kön) - BIR (bäst i rasen) blev hennes otroligt meriterade stiliga pappa Atle som är 10 år! Vi var så chockade och glada och det gav mersmak på att åka på utställning igen🥰🤔
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Vi träffade också på trevliga Katarina Blomberg från Umeå som debuterade med sin fina kille Buse som blev andra bästa hane efter Atle och vann också pris för finaste huvud, grattis🎉
(null)

Det var också otroligt fint i Fällfors vid Byske älv och gullisarna blev helt utslagna när vi kom åter till scandic Skellefteå😂
(null)

(null)

(null)

Idag var det meningen att Per skulle ha förhandling i Skellefteå men den blev inställd men så blev det ett akut jobb i Nordmaling så vi hastade dit och där hittade jag finfina solrosor mitt ute i ingenstans🌻
(null)

Höll på att glömma att lägga ut bild från min och Majas första utställning som var i början av juni på Vännäs stora internationella utställning där hon blev 4:e bästa tik💗
(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0