I 20-skogen😱

Jag letar nya skogar nästan varje dag för att hundarna ska få springa lös och njuta samt att jag kanske hittar en Kalle eller två🤔 idag körde jag en bit in i I20-skogen och hittade en bra parkering med massor av fina skogsstigar! Lycklig men insåg snabbt att det var lurigt många stigar och vägar, försökte hålla koll på vart jag var men insåg till slut att jag inte hade koll så jag tänkte att jag får kolla Google-map men då är batteriet SLUT😱😱😱 efter lång promenad så kollar jag faktiskt vart solen var och tänkte att jag ska ju söderut så jag följde den linjen och hittade till slut bilen😅 vad har jag lärt mig? Ha alltid laddad telefon och jag har inte så dåligt lokalsinne som jag trodde👍 någon svamp då? Jo några Karl-Johan men den finaste hittade jag på Teg på sena hundpromenaden - de är helt slut som synes🐶🐶❤️
(null)

(null)

(null)

(null)

Emily, Clara och Julia var hos mormor idag och de hade så trevligt - härligt❤️
(null)

(null)

(null)

Inlägget får avslutas med en bild från vårt godislet i morse// kramar❤️
(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0