Härliga dagar💛

I lördags tog jag med maken och hundarna på en tur runt Grössjön och det var ingen lek, vi gick 4,7 km men det tig 2 timmar - hundarna var glad men inte gubben😂
(null)

(null)

(null)

(null)

Jag har blivit så huslig att snart blir jag nog ordförande i hushållssällskapet😂
(null)

(null)

(null)

(null)

Morötterna har jag odlat själv men äpplena fick jag av min kompis Carina O som flyttat till ett fantastiskt hus i Vebomark där hon bor med sina supersöta ragdollkatter (6 stycken och de var underbara alla på sitt sätt😻😻😻😻😻😻) plockade också aroniabär som jag gjort god sylt av👏
(null)

(null)

(null)

I söndags var jag med mamma på museet då Tornedalsföreningen hade aktiviteter där, mycket trevligt faktiskt😍
(null)

Förskolan var stängd i måndags så Maybel kom till oss på söndag och sov över, hon längtade så mycke och vi hade så mysigt tillsammans❤️ hon är så klok och kul att vara med💗
(null)

(null)

(null)
Jag fick också efter 9 månaders kämpande mina implantat i måndags och så här glad är jag😀
(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0