Vera är steriliseras!

Idag blev det av som vi planerat att göra länge och det var steriliseringen av Vera! Både vi och vår veterinär hoppas att det kan vara hormonellt som påverkat hennes mående förutom klåda och allergin. Det har tyvärr varit sä att sedan hennes 3:e löp (Maybels dop) så blir hon sjuk och väldigt deprimerad så nu har vi förhoppningsvis gjort något som kommer att he henne ettböttre och gladare liv men det är ett betydligt större ingrepp på en tik så lite nervös var jag allt då jag lämnade henne på björkstadens djurklinik imorse! Fick hämta henne halv 2 och allt hade gått bra, inger så konstigt ut men såklart var hon medtagen🥰 
(null)

(null)

(null)

Jag hade som tur var köpt en medicinsk body för hund så att hon ska slippa den hemska tratten, det kommer att ta 10-12 dagar innan stygnen kan tas och hon slipper den, sedan ska hon ta det lugnt i ytterligare 2 veckor💓 snälla söta Julia tog Maja till sig så att Vera fick vara själv med oss i soffan flera timmar och det var skönt för oss alla. Maja hade skött sig bra hos Julia och Leo😻 när hon kom hem igen så var hon jätteglad attestera Vera men fattade direkt att det var något konstigt så då la hon sig bara jättenära storasyster❤️❤️❤️
(null)
Nu är det dags att sova😴 fortfarande grymt kallt ute🥶 men avslutar inlägget med dagens bild på Clara och som vanligt en snapselfie med filter på mig😂🥰
(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0