Tandens år!!!

Jag har vetat om detta ganska länge men skjutit på problemet låååååååång tid och varit hos flera tandläkare i hopp om att de ska ha fel men det har de INTE! Jag måste dra ut alla mina tänder i överkäken och göra implantat så igår var jag hos min tandläkare "ägg-Micke" som jag känner från ungdomen och av någon anledning så litar jag på honom för jag vet att han kommer att göra det bästa för mig! Jag har nu gjort avtryck av tänderna så han har beställt en protes och den 24 januari ska tänderna dras ut😱 sedan ska det läka, titanskruvar ska sättas in och det ska läka ihop för att sedan kunna sätta dit bryggan! Det kommer att ta till sommaren innan det är klart och det kommer att kosta mig 50-60.000kr!!  Känns faktiskt riktigt riktigt hemskt men jag måste klara det och ska distrahera min ångest med Clara, Maybel, hundar, hästar, stugan och allt som kan få mig att må bra❤️ (null)

(null)

(null)
Äntligen kom jag mig iväg till stallet igen och vilken njutning att få rida å va med den här hästen, min nya favorithäst heter Suzy❤️
(null)

(null)
 Puss och godnatt❣️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0