MVG på BVC

Igår skulle lillaClara på kontroll på BVC och jag fick följa med😍 Hon skötte sig exemplariskt under bilresan och hos läkare å barnmorskan! Hon vägde nu drygt 4,3 kg så hon har gått upp drygt 900 gram sedan hon föddes, toppenbra och så var hon 55 cm lång💓 hon fick MVG på allt med 🌟-kant! 
(null)

(null)
 
Jag hade lite bråttom hem från Emily eftersom vi hade bjudit Jan-Axel på middag kl 17.00 men med tanke på min tandvärk och brist på tid så varDet toppen att Per kom på attvi skulle bjuda på ärtsoppa m punsch och plättar! Det uppskattades oerhört mycke och vi hadetrevlig men min tandvärk parkerade mig i soffan ganska tidigt!  (null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0