Jag är med dator!

 
Låter kanske lite skumt men vi har nu tagit hem en stationär dator som jag har i "mitt" rum och det känns faktiskt toppenbra. Jag ska också fixa en skrivare och så måste jag se till att jag får tillgång till alla mina bilder i mobilen för då kommer jag att kunna göra fantastiska inlägg här på bloggen:)))) Nåja, vi får väl se men det är så mycket lättare att skriva vad man tänker och känner när jag har ett flyt på skrivandet och det har jag med ett tangentbord, det blir inte samma sak med mobilen! Nu har jag ju inga bilder som jag kan visa i detta inlägg men jag vill bara dokumentera att fr.o.m idag så är jag ännu mer social eller det blev nog lite fel eftersom jag är helt osocial just nu efter tandutdragningen. Jag orkar inte göra något inlägg på de sociala medierna eller på snap för jag klarar inte av dialogen just nu. Orkar bara göra det jag måste och kanske lite till men t.ex inatt så vaknade jag 04.00 av att protesen var lös i munnen och det gjorde fruktansvärt ont att få tillbaka den och jag har haft ont hela dagen, det är ju då såklart en sådan dag då det ringer grymt mycke samtal och Per är borta! Lagen om livets jävligheter! På torsdag kl 11.00 ska jag i alla fall både til tandhygenisten och återbesök hos tandläkaren! 
Kan fortfarande inte tugga på något så det är flytande som gäller och jag undrar när detta ska upphöra, jag kommer att försvinna från jordens yta om jag inte får mina ostmackor snart! 
 
Nu vet jag att bloggen funkar, jag har fått igång internet och mailen funkar också så jag är nöjd! Har också köpt lite nya blommor idag och vi håller på att kolla in tavlor på Norrlands auktionverks auktion som tar slut på fredag! Nu blir det nog ett avsnitt av någon bra serie och kanske ska lyxa till med ett glas proviva! Puss och Kram 😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0