Hemsk natt!!!!

Jag har ju alltid lite problem med sömnen men den sista tiden har det verkligen varit tuffare än vanligt, jag förstår att det är ångesten inför tandregleringen men jag måste försöka ta mig i kragen och ringa läkaren så att jag får hjälp för det börjar bli outhärdligt😢 I natt var det verkligen en av de värre nätterna, somnade vid 03.00, sov oroligt, drömde mardrömmar, var uppe minst en gång i timmen för att ta lite fil, mjölk, gå på toaletten och lyssnade på poddar men fick aldrig den djupa sömnen! Tur att vi inte hade något som behövdes göras idag så vi tog en långpromenad med hundarna och gjorde världens godaste frukost när vi kom hem med skidor som sällskap😍
(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0