Helvetesveckan!

Ja nu är helgen slut och i veckan händer det hemska saker😱 Vera ska steriliseras imorgon, jag ska dra ut mina tänder på torsdag och Per har en fullspäckad vecka med jobb!!! För att ta tillvara på det bästa så njöt vi i stugan igår och idag bjöd vi våra ungdomar på pizza från Robertos här hemma❤️ de är bäst och mina små gullflickor var med💕
(null)

(null)

(null)
Bilderna på Clara är från emilys snap och hon är sååå gullig💗
(null)
Älskade Vera, hoppas att det ska bli så bra med steriliseringen imorgon men det kommer såklart att bli lite jobbigt innan det läkt och maja är ju lite dryg mot henne så vi får vinnlägga oss om att trötta ut henne så att hon vilar inomhus! 
(null)
De är ju gulligast när de sover🐶🐶💕
(null)
Jag är således nöjd med helgen, ska se om jag orkar stiga upp 06.00 för att se blodmånen men jag fick iaf se och ta en bild på supermånen idag👍
(null)

(null)
Nu tar vi sats mot den här veckan, jag ska klara det💪
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0